סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, הסיפור שלך, זורם החוצה
- יהודית פנסו
- לפני 7 ימים
- זמן קריאה 2 דקות

כתיבת תוכן שיווקי היא אתגר שרבים נתקלים בו – מה לכתוב? איך להתחיל? ואיך לגרום לטקסט להרגיש אמיתי ולא "שיווקי מדי"?
סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, הסיפור שלך, זורם החוצה
במאמר הזה נכיר את סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, סוכן חכם מסוג GPTs, שמותאם במיוחד לעסקים וא/נשים שרוצים לכתוב סטוריטלינג בגובה העיניים.
במהלך הקריאה תגלו:
מהו סטוריטלינג שיווקי ואיך הוא עובד (קראו כאן על סטוריטלינג שיווקי)
למה קשה לכתוב פוסטים שנשמעים טבעיים (טיפים לכתיבה אותנטית)
איך סְטוֹרִיפְלוֹאוּ פותר את המחסום הזה
יתרונותיו הייחודיים מול כלי כתיבה אחרים
ולמה זה הזמן להתחיל לכתוב אחרת
למה סטוריטלינג שיווקי הוא כלי מנצח?
בני אדם אוהבים סיפורים. זה נכון אלפי שנים, וזה נכון גם היום, בעידן הדיגיטלי. פוסט שיווקי שמתחיל בסיפור קטן, לקוח שחווה שינוי, רגע מאחורי הקלעים, מחשבה יומיומית – יוצר חיבור הרבה יותר חזק מטקסט שמדבר על "מבצע" או "תכונות מוצר".
במאמר הזה על סטוריטלינג שיווקי הרחבתי איך סיפור עובד על המוח והלב שלנו בו זמנית.
הבעיה: "אין לי מה לכתוב"
הרבה בעלי עסקים ואנשי מקצוע יודעים שכדאי לכתוב, אבל נתקעים מול הדף הריק.הם שואלים את עצמם:
על מה בכלל כדאי לספר?
איך מתחילים לנסח את זה?
ואיך לא ליפול לכתיבה יבשה או רובוטית?
במדריך לכתיבת תוכן אותנטי נתתי טיפים להתמודדות עם החסימה הזו, אבל מה אם אפשר פשוט לקבל עזרה בזמן אמת?
ההיכרות עם סְטוֹרִיפְלוֹאוּ
כאן נכנס לתמונה סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, סוכן חכם (GPT) שהותאם במיוחד לכתיבה שיווקית מבוססת סיפור.זה לא GPT רגיל. סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, הסיפור שלך, זורם החוצה הוא "מאומן" לדבר בשפה טבעית, לייצר רעיונות שמתאימים לעסק שלך, ולהציע זוויות שונות לכל נושא:
סיפור לקוח
מאחורי הקלעים
תהליך יצירה
גילוי אישי
פחדים ושאלות של הקהל
כל מה שאת/ה צריך/ה זה לתת נושא – והוא יחזיר רשימת רעיונות שאפשר לפתח לפוסטים, מיילים, דפי מכירה או סטוריז.
יתרונות המוצר
מותאם אישית לקול ולסגנון שלך
מציע רעיונות מגוונים בכל נושא
מתאים לכל פורמט – פוסטים, מיילים, דפי נחיתה, סטוריז ועוד
כותב בטון טבעי ואמיתי – לא רובוטי ולא דרמטי מדי
עובד בעברית ובאנגלית
חוסך זמן ומקל על מציאת השראה
למה לקנות עכשיו?
להתחיל לכתוב פוסטים שמרגישים אמיתיים כבר היום
לחסוך זמן ולהסיר את המחסום של "אין לי מה לכתוב"
להבליט את הקול הייחודי שלך בשיווק
לעבוד עם כלי שזמין תמיד ומותאם אישית
לסיכום
כתיבה שיווקית לא חייבת להיות מאבק. עם סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, יש לך סייען אישי שמוציא ממך את הסיפורים שלך בקלות ובאותנטיות.זהו כלי שמאפשר לך להתמקד במה שחשוב באמת – לחבר אנשים אליך ואל המותג שלך.
תגובות