כתיבה שיווקית אותנטית - סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, הסיפור שלך, זורם החוצה
- יהודית פנסו
- 31 באוג׳
- זמן קריאה 3 דקות
עודכן: 19 בספט׳

כתיבת תוכן שיווקי היא אתגר שרבים נתקלים בו – מה לכתוב? איך להתחיל? ואיך לגרום לטקסט להרגיש אמיתי ולא "שיווקי מדי"?
כתיבה שיווקית אותנטית, סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, הסיפור שלך, זורם החוצה
הגיע הזמן להפסיק להילחץ מכל פוסט.
סטוריפלאו כאן כדי להפוך את הכתיבה שלך לקלה, טבעית וזורמת. במאמר הזה נכיר את סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, סוכן חכם מסוג GPTs, שמותאם במיוחד לעסקים וא/נשים שרוצים לכתוב סטוריטלינג בגובה העיניים.
סטוריפלאו נבנה במיוחד עבור עסקים שמבינים את הכוח של סטוריטלינג לעסקים. במקום להילחץ בכל פעם מחדש איך לכתוב, המערכת עוזרת לנסח תוכן אותנטי, פשוט וזורם, כזה שמייצר חיבור אמיתי עם הקוראות והקוראים.
במהלך הקריאה תגלו:
מהו סטוריטלינג שיווקי כתיבה שיווקית אותנטית, ואיך הוא עובד (קראו כאן על סטוריטלינג שיווקי)
למה קשה לכתוב פוסטים שנשמעים טבעיים (טיפים לכתיבה אותנטית)
איך סְטוֹרִיפְלוֹאוּ פותר את המחסום הזה
יתרונותיו הייחודיים מול כלי כתיבה אחרים
ולמה זה הזמן להתחיל לכתוב אחרת
למה סטוריטלינג שיווקי הוא כלי מנצח?
בני אדם אוהבים סיפורים. זה נכון אלפי שנים, וזה נכון גם היום, בעידן הדיגיטלי. פוסט שיווקי שמתחיל בסיפור קטן, לקוח שחווה שינוי, רגע מאחורי הקלעים, מחשבה יומיומית, יוצר חיבור הרבה יותר חזק מטקסט שמדבר על "מבצע" או "תכונות מוצר".
במאמר הזה על סטוריטלינג שיווקי סטוריטלינג לדיגיטל, (כתיבה שיווקית בגובה העיניים), הרחבתי איך סיפור עובד על המוח והלב שלנו בו זמנית.
הבעיה: "אין לי מה לכתוב"
הרבה בעלי עסקים ואנשי מקצוע יודעים שכדאי לכתוב, אבל נתקעים מול הדף הריק.הם שואלים את עצמם:
על מה בכלל כדאי לספר?
איך מתחילים לנסח את זה?
ואיך לא ליפול לכתיבה יבשה או רובוטית?
כתיבה שיווקית אותנטית
במקום טקסטים מכירתיים מדי, הכלי מאפשר כתיבה שיווקית אותנטית - כזו שנשמעת טבעית, בגובה העיניים, ומושכת תשומת לב בלי לדחוף. כאן מגיע היתרון של כתיבה שיווקית בגובה העיניים, שמתאימה במיוחד לעולם הדיגיטלי של היום. במדריך לכתיבת תוכן אותנטי נתתי טיפים להתמודדות עם החסימה הזו, אבל מה אם אפשר פשוט לקבל עזרה בזמן אמת?
סוכן GPT בעברית
סטוריפלאו הוא לא עוד כלי תוכן, אלא סוכן GPT בעברית. המשמעות היא שאת.ה מקבל.ת מענה מותאם, בשפה שלך, שמבין הקשרים תרבותיים ורגשיים. אין צורך לתרגם או להתפשר – התוכן זורם בעברית טבעית.
סוכן GPT בעברית
סטוריפלאו הוא לא עוד כלי תוכן, אלא סוכן GPT בעברית. המשמעות היא שאת.ה מקבל.ת מענה מותאם, בשפה שלך, שמבין הקשרים תרבותיים ורגשיים. אין צורך לתרגם או להתפשר, התוכן זורם בעברית טבעית.
ההיכרות עם סְטוֹרִיפְלוֹאוּ
כאן נכנס לתמונה סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, סוכן חכם (GPT) שהותאם במיוחד לכתיבה שיווקית מבוססת סיפור.זה לא GPT רגיל. סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, הסיפור שלך, זורם החוצה הוא "מאומן" לדבר בשפה טבעית, לייצר רעיונות שמתאימים לעסק שלך, ולהציע זוויות שונות לכל נושא:
סיפור לקוח
מאחורי הקלעים
תהליך יצירה
גילוי אישי
פחדים ושאלות של הקהל
כל מה שאת/ה צריך/ה זה לתת נושא – והוא יחזיר רשימת רעיונות שאפשר לפתח לפוסטים, מיילים, דפי מכירה או סטוריז.
יתרונות המוצר
מותאם אישית לקול ולסגנון שלך
מציע רעיונות מגוונים בכל נושא
מתאים לכל פורמט - פוסטים, מיילים, דפי נחיתה, סטוריז ועוד
כותב בטון טבעי ואמיתי - לא רובוטי ולא דרמטי מדי
עובד בעברית ובאנגלית
חוסך זמן ומקל על מציאת השראה
רוצים לראות איך זה עובד בפועל? נסו כאן את הדמו החינמי
וכשזה מרגיש נכון - שדרגו לגרסה המלאה כאן
למה לקנות עכשיו?
להתחיל לכתוב פוסטים שמרגישים אמיתיים כבר היום
לחסוך זמן ולהסיר את המחסום של "אין לי מה לכתוב"
להבליט את הקול הייחודי שלך בשיווק
לעבוד עם כלי שזמין תמיד ומותאם אישית
סטוריטלינג לדיגיטל
בעולם הדיגיטלי העמוס, בולטות מגיעה דרך סיפור. סטוריטלינג לדיגיטל הופך את התוכן שלך ליותר מזמין, מעניין וזכיר. בעזרת סטוריפלאו אפשר להפוך רעיונות פשוטים לחוויות תוכן שנשארות עם הקוראים הרבה אחרי שסגרו את הפיד.
לסיכום
כתיבה שיווקית לא חייבת להיות מאבק. עם סְטוֹרִיפְלוֹאוּ, יש לך סייען אישי שמוציא ממך את הסיפורים שלך בקלות ובאותנטיות.זהו כלי שמאפשר לך להתמקד במה שחשוב באמת – לחבר אנשים אליך ואל המותג שלך.
רוצה לנסות בעצמך?👉 לחצו כאן לדמו החינמי
מוכנים לגרסה המלאה?👉 רכשו כאן את סְטוֹרִיפְלוֹאוּ המלא
תגובות