בריף (brief) כשמו הוא - מסמך תקציר שבו את (הלקוחה) מעבירה את כל המידע הנדרש לגיבוש הקמפיין הפרסומי , גרפיקאי, שיווקי ועוד.
בריף הוא מסמך שמציג את כל מה שצריך לדעת על המוצר ובאמצעותו נותנת השירות בונה את הפרופיל של העסק ואת הקריאטיב המתאים ביותר עבור הפרסום והקידום של העסק.
המטרות העסקיות
יתרונות המוצר / השירות
חסרונות המוצר / השירות
הסבר על המוצר
מיהו קהל היעד שאת פונה אליו
מה המטרה השיווקית
ומה את צריכה לבצע לשם כך.
כשאת עונה על הבריף כדאי לפרט כמה שיותר פרטים על העסק המוצר או השירות שאת מתכוונת לקדם ולפרסם, וכשאני אומרת הכל זה אומר הכל! כל מה שאת יודעת על המותג או השירות גם אם את חושבת שכבר יודעים עליו ואת סתם חוזרת על מה שידוע, אל תוותרי - תחפרי! אל תתקמצני במילים. מה שלא ייכתב לא יילקח בחשבון.
האווטר (פרסונה) שיבנה עבורך ילווה אותך בכל פרסום ובכל מילה בקריאטיב ובמאמרים ופרסומות, זה הגרעין הפנימי של הקמפיין וגם הפנים החיצוניים של הקמפיין, אם תרצי ליצור מודעה פרסומית, לוגו, או כל ויז'ואל אחר שיתאר את העסק, המוצר, השירות על מעצב הפרסום להבין לעומק את מהות העסק
תעני על הבריף בצורה מעניינת מכל הלב שמעבירה בסיפור שלך את רוח העסק ואת ההתלהבות שלך מהמוצר - שירות בצורה קריאה, מקצועית שיהיה נעים לעבוד עם החומר מי שמרוויח בסופו של דבר זאת את!
תקבלי תוצר הרבה יותר טוב נאמן ומבטא את הרוח העסקי שלך. ככל שהבריף יהיה מדויק יותר כך הקריאייטיב יהיה מדויק יותר והסיכוי למשוך תשומת לב ולהגדיל המרות – גדל בהתאם.
זכרי, שתפי כמה שיותר פרטים בתגובה שלך, הסיפור וניסיון החיים שלך יכול להיות רלוונטי להרבה נשים שיכנסו לכאן בכל שבוע, ואולי לעזור למישהי להגיע לפריצת הדרך לה חכתה זמן רב.
חשוב: לינקים לפוסטים אחרים, וידאו וכד'. יחשבו לספאם על כן יכולים להימחק.
תודה לך על השיתוף ועל העזרה לעשות את המקום הזה למקום הטוב ביותר בעולם הדיגיטלי.
ความคิดเห็น